Nejodvážnější fotka! Gabriela Koukalová se odhalila pro obálku časopisu Playboy
Zdroj: TV Prima

Nejodvážnější fotka! Gabriela Koukalová se odhalila pro obálku časopisu Playboy

Vytvořeno dne 17.12.2020

 

Bývalá biatlonová hvězda a moderátorka pořadu Showtime na Primě a CNN Prima NEWS odhalila své křivky pro obálku nového vydání prestižního lifestylového časopisu pro muže Playboy. Ve své nejodvážnější fotce pózuje pouze ve vysokých podpatcích. Gabriela Koukalová se tak mzařadila mezi mnoho slavných žen, které fotografové věhlasného magazínu zvěčnili pro titulní stranu. Z fotografií rovněž vznikl charitativní kalendář, který u fanoušků sklidil obrovský úspěch.

„Nabídka na focení smyslných snímků mě nejdřív zaskočila, ale přesvědčil mě její dobročinný podtext. Navíc ve sportovním prostředí nahota není úplné tabu, takže samotné focení aktů mi nedělalo žádný problém,“ svěřila se pořadu SHOWTIME během focení Gabriela Koukalová a dodává: „Určitě bych se nevyfotila nahá, aby bylo vidět všechno. Když jde o skrytou nahotu a vše je zahalené, tak to, myslím si, není vulgární a nikoho to nepobuřuje. Naopak, mně takové fotky připadají estetické, umělecké a hezké.“

Nové číslo Playboye s Gabrielou Koukalovou, kterou zachytila fotografka Lenka Hatašová, vyjde ve čtvrtek 17. prosince. „Jak jsem při focení pro Playboy měla možnost zažít, Gábina je nejen sportovní šampionka, ale i talentovaná modelka. Navzdory intimnímu pojetí snímků se před mým objektivem vždy poskládala do dokonalé kompozice. I díky tomu byla naše spolupráce naprosto skvělá,“ říká přední česká fotografka Lenka Hatašová. Pochvaluje si i spolupráci s časopisem Playboy. „I když pro mě dámské akty nebyly novinkou, díky skvělé produkci časopisu Playboy dostala moje tvorba zase jiný rozměr.“

Jedna z nejhezčích žen českého sportu se pro Playboy neodhalila jen tak. Z fotografií vznikla také limitovaná edice charitativního kalendáře, o který fanoušci projevili na webu Hithit.com nebývalý zájem. Stačil jeden den, aby se naplnila cílová částka – čtvrt milionu korun. Aktuálně je na charitativní účely vybráno přes čtyři sta šedesát tisíc korun. Výtěžek z jeho prodeje zamíří do Fondu Gábi v rámci nadace Konto Bariéry na podporu lidí s poruchami příjmu potravy.

„O úspěchu charitativního kalendáře Gábiny Koukalové jsme nepochybovali, ale nadšení ze strany fanoušků a rychlost, s jakou se kalendář prodává, nás příjemně překvapily. Abychom ještě více podpořili dobrou věc, už brzy přidáme na web Hithit.cz další unikátní odměnu,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima.

„Nestíhám se divit, co se stalo za pár hodin s prodejem kalendářů! Jsem obrovsky vděčná a srdečně vám děkuji za to, že jste se jejich nákupem rozhodli podpořit můj nadační projekt,“ říká Gabriela Koukalová.

Fanoušci stále mohou na webu Hithit.cz zakoupit kalendář s osobním věnováním nebo nevšední zážitky v podobě účasti na natáčení pořadu SHOWTIME, či dokonce večeře s moderátorkou.