Iva Janžurová s dcerou Sabinou samy za sebe v seriálu: Nevítaná vzájemná kritika a zásahy do scénáře!
Zdroj: TV Prima

Vytvořeno dne 04.04.2024

Zahrát si samy sebe v seriálu Vytoč mého agenta se Iva Janžurová a Sabina Remundová dost zdráhaly. Jejich herečtí agenti budou muset vyřešit zapeklitou situaci – obě dostaly roli v seriálu, který předpokládá intenzivní natáčení na tropickém ostrově. I když spolu mají hezký vztah, být spolu 24/7 nechtějí, a tak se všemožně snaží ze společného projektu vyvléct.

„Maminka se trošku zdráhala hrát tuto situaci pod svým jménem, stejně jako já, protože náš vztah je velmi vřelý a zřejmě bychom vždycky přistoupily na jakoukoli spolupráci a na tom ostrově bychom spolu klidně byly zavřené. Ale ten příběh má hezké rozuzlení, a tak jsme to ve finále obě potvrdily,“ vysvětluje Remundová. Přesto ale zasáhly do scénáře. „Navrhla jsem jen drobné úpravy. Některé mé výroky mi vůči mamince přišly příliš ostré, vyznívaly trochu brutálně. Chtěla jsem to trošku změkčit, já bych totiž vůči ní tak tvrdá nebyla. Maminka to cítila stejně a na moje návrhy přistoupila. Přišlo nám to pro ten vztah mnohem lepší,“ přiznala Sabina Remundová.

Bydlí ve stejném domě, hrají ve stejném divadle, pracují na stejných představeních. Jestli ale jedna vůči té druhé není něčeho schopná, je to vzájemná kritika. Tu ani jedna nesnáší. „To bude asi nedostatek, protože to by občas taky chtělo. Někdy se toho dopustím a pak mě hrozně mrzí, co jsem jí způsobila, protože obě moje dcery jsou dost nešťastné, když jim něco vytknu. Theodorka možná ještě víc. Ale ani já nejsem milovník nepříjemné pravdy. Máme to v povaze všechny tři,“ přiznává Iva Janžurová s tím, že pracovat společně pro ty dvě není žádný problém. „V našem případě si žádná úskalí neuvědomuju. Naopak se musím přiznat, že už teď malinko využívám Sabinčiny energie. Ona pro mě dělá mnoho věcí navíc, často mi nosí i jídlo. Když spolu jedeme na zájezd, vybalí krabičku i pro mě. Ona výborně vaří. Nedávno to byla sekaná, kterou jsem si vezla na chalupu, tam jsem se s ní dva dny krásně živila a pak jsem ještě kousek přivezla domů. Ona je úžasná, doufám, že se mi neunaví,“ směje se Janžurová.

Mohlo by se stát, že společná práce a společné bydlení nabízí možnost snazší domácí přípravy. Na tu ale nedošlo. „Teď opravdu nevím, jestli to mám prozradit... Včera večer jsem říkala Sabince, že by mohla přijít ke mně dolů, protože bydlím o patro níž než ona se svou rodinou, a že bychom si to spolu prošly. Ale Sabinka byla v tu chvíli připravená odkráčet jinam za svými povinnostmi s tím, že to zvládneme až na place, aby to bylo živé. Takže my přicházíme pracovat bez domácí přípravy, která se sice nabízela, ale nedošlo k ní, protože obě teď máme strašně moc práce,“ práskla Iva Janžurová. Její dcera Sabina si ale předchozí den pamatuje jinak. „No, je to tak, že maminka mi den před natáčením volala, jestli bychom si to spolu neřekly. Chtěla jsem se u ní zastavit, ale místo toho mě poslala do lékárny pro nějaké své léky. Takže jsme doma nic nezkoušely, ale myslím, že jsme se rozumně domluvily na tom, že to bude mít na place pel překvapení,“ vysvětlila Sabina Remundová.

Televize Prima uvede v neděli 7. dubna třetí díl nového seriálu Vytoč mého agenta.

Video soubor

Zdroj: TV Prima